Prevence před podzimní chřipkou

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Podzim je tu v plném proudu a teploty se nám o dost snížili. Ti z nás, kteří jsou na to citliví již teď cítí tu změnu a je dost možné, že už teď stonají a nemůžou se z toho dostat. Nepodceňujte prevenci!

Teplý čaj po ránu je základ

Pokud ráno nezačínáte teplým čajem, je to velká chyba! Teplý nápoj Vaše tělo po ránu parádně nastartuje a Vy nebudete ospalý. Budete se budete cítit o mnoho lépe po celý zbytek dne. Kdo je zvyklý na cukr, klidně si přidejte, ale bez cukru je o mnoho zdravější. A pokud si do čaje přidáte citron nebo limetku, dodáte svému tělu mnoho vitamínů, což nikdy není na škodu.

Jezte vitamíny

Čerstvé ovoce a zelenina jsou základ, to už nám tvrdí rodiče od mala. Ale věřte, že měli a mají pravdu. Nakupte si jednou za týden větší zásobu ovoce a zeleniny a poté ho postupně konzumujte. Nemyslím tím ale sterilovanou nebo jinak upravenou zeleninu z obchodního řetězce. Denně alespoň jeden kousek něčeho čerstvého a budete se cítit zase o něco lépe.
Pokud toto úplně nezvládáte, poté si musíte pomoci chemií. Existují různé doplňky stravy, které Vám v tomhle ohledu pomohou. Vitamin C je základ, který byste neměli podceňovat!

Sportujte

Vím, že ne každý je sportovní typ, ale pohyb pomáhá našemu tělu se cítit o mnoho lépe. Neříkám, že hned teď se musíte registrovat do posilovny a chodit tam 4x za týden, to není ani možné. Zkuste začít zlehka a uvidíte, zda daná aktivita je pro Vás či nikoli. Za pěkného počasí zkuste jít do práce pěšky nebo alespoň vystupte o 2 zastávky dříve a zbytek dojdete. Ráno a po práci budete mít pohyb, nadýcháte se čerstvého vzduchu a budete se cítit jako znovu zrození. O víkendu za pěkného počasí vyjeďte s partnerem na kole. Navečer si zkuste jít zaběhat nebo se jen tak projít do parku či do lesa.

 

 

Tyto základní věci jsou dost podceňovány a bohužel se na to dost často doplácí při kurýrování v posteli.

Sdílet článek

Komentovat článek